Punti chjave di u disignu di imballaggi

U disignu di l'imballaggio pò esse simplice, ma ùn hè micca.Quandu un designer di imballaggio espertu eseguisce un casu di cuncepimentu, cunsidereghja micca solu a maestria visuale o l'innuvazione strutturale, ma ancu s'ellu hà una comprensione cumpleta di u pianu di marketing di u produttu implicatu in u casu.Se un disignu di imballaggio ùn manca una analisi approfondita di u produttu, u posizionamentu, a strategia di cummercializazione, è altre pianificazione previa, ùn hè micca un travagliu di cuncepimentu cumpletu è maturu.A nascita di un novu pruduttu, à traversu u R & D internu, analisi di u produttu, pusizionamentu à i cuncetti di marketing è altri prucessi, i ditagli sò abbastanza cumplicatu, ma sti prucessi è a formulazione di direzzione di disignu imballaggio hè inseparabile, diseggiani in u casu di pianificazione, se i pruprietarii di l'imprese ùn furnisce micca tali informazioni, i diseggiani duveranu ancu piglià l'iniziativa per capiscenu l'analisi.

U bonu o cattivu di un pezzu di travagliu di imballaggio ùn hè micca solu a maestria di l'estetica, ma ancu a prestazione visuale è l'applicazione di i materiali di imballaggio sò ancu assai impurtanti.

nutizie

 

▪ Prestazione visuale

Formalmente in a pianificazione visuale, l'elementi nantu à l'imballu sò marca, nome, sapori, etichetta di capacità ......, ecc. Certi articuli anu una logica à seguità, è ùn ponu micca esse spressi da l'idee salvatiche di u designer, i pruprietarii di l'affari chì ùn anu micca clarificatu in anticipu, u designer deve dinù esse basatu nantu à u modu di deduzzione logica à prucede.

Mantene l'imaghjini di a marca: certi elementi di designu sò l'assi stabiliti di a marca, è i diseggiani ùn ponu micca cambià o scartà à vuluntà.

Nome:U nome di u pruduttu pò esse evidenziatu per chì i cunsumatori ponu capiscenu à un sguardu.

Variante Nome (savoru, articulu ……): Simile à u cuncettu di gestione di u culore, usa l'impressione stabilita cum'è u principiu di pianificazione.Per esempiu, purpura rapprisenta u sapori di uva, u rossu rapprisenta u sapori di fragole, i diseggiani ùn anu mai violate sta regula stabilita per cunfundà a percepzione di i cunsumatori.

Culore:In relazione cù l'attributi di u produttu.Per esempiu, l'imballu di succhi usa principalmente culori forti è brillanti;I prudutti di i zitelli usanu soprattuttu culore rosa ... ... è altri schemi di culore.

Dichjarazioni precise di prestazione: l'imballu di merceria pò esse spressione in modu raziunale (Funziunale) o emutivu (Emozionale).Per esempiu, i farmaceutichi o i prudutti di prezzu altu tendenu à utilizà l'appellu raziunale per trasmette a funzione è a qualità di e merchenzie;l'appellu emutivu hè soprattuttu utilizatu per i prudutti di prezzu bassu è di fideltà, cum'è e bevande o snacks è altri beni.

Effettu di visualizazione:A tenda hè un campu di battaglia per e marche per cumpete cù l'altri, è cumu si distingue nantu à i scaffali hè ancu una considerazione maiò di design.

One Sketch One Point: Se ogni elementu di cuncepimentu nantu à u pacchettu hè grande è chjaru, a presentazione visuale serà sbulicata, manca di strati, è senza focus.Dunque, quandu creanu, i diseggiani anu da capisce un puntu focale visuale per sprime veramente u "focus" di l'appellu di u pruduttu.

novu

 

Applicazione di materiali di imballaggio

I diseggiani ponu esse creati cum'è volenu esse, ma prima di presentà formalmente u so travagliu, anu bisognu di filtrà e pussibulità di implementazione una per una.Diversi attributi di u produttu anu esigenze diverse per i materiali di imballaggio.Dunque, a scelta di i materiali di imballaggio entra ancu in u scopu di e cunsiderazioni di design.

Materiale:Per ottene a qualità stabile di u pruduttu, a scelta di materiale hè ancu cruciale.Inoltre, per assicurà l'integrità di u pruduttu durante u trasportu, l'scelta di i materiali di imballaggio deve esse cunsideratu.Per esempiu, in u casu di imballaggio d'ova, a necessità di cushioning è prutezzione hè u primu elementu impurtante di a funzione di design di imballaggio.

A dimensione è a capacità si riferiscenu à u limitu di dimensione è u limitu di pesu di u materiale di imballaggio.

Creazione di strutture speciale: Per fà l'industria di u materiale di imballaggio più sufisticatu, assai cumpagnie straniere anu fattu sforzi per sviluppà novi materiali di imballaggio o strutture novi.Per esempiu, Tetra Pak hà sviluppatu un imballaggio di struttura "Tetra Pak Diamond", chì hà impressionatu i cunsumatori è hà causatu un buzz in u mercatu.

 


Tempu di pubblicazione: 31 ottobre 2021

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.