BXL Creative vince u premiu d'oru in a categuria Food à Pentawards 2021

U Pentawards, u primu è l'unicu premiu di cuncepimentu in u mondu dedicatu à l'imballaggio di i prudutti, hè statu iniziatu in u 2007 è hè u cuncorsu di cuncepimentu di imballaggi più prestigiosu è u più prestigiosu di u mondu.

A sera di u 30 di settembre, i vincitori di u Pentawards International Packaging Design Competition 2021 sò stati annunziati ufficialmente è a cerimonia di premiazione hè stata tenuta in una trasmissione in linea in diretta.

Da questu annu, Pentawards hà ricevutu più di 20,000 entrate da 64 paesi in cinque cuntinenti.Dopu una rigurosa rivisione da a ghjuria internaziunale di Pentawards, l'entrata di BXL Creative hè stata scelta cum'è u vincitore.

L'entrata di BXL Creative hà vintu u 2021 Pentawards Gold Award in a categuria Food

"Chì da manghjà"

Leopardi, tigri è leoni sò animali assai feroci in a natura, è in u statu di prutezzione di l'alimentariu, l'espressione di e bestie serà ancu più feroce.

I diseggiani anu utilizatu sti trè animali cum'è l'imaghjini principali di u pruduttu, è l'espressioni feroci sò stati ri-disegnati per tecnichi umoristici, còmicu è divertenti, cumminendu in modu intelligente l'espressioni di e bestie chì pruteghjenu l'alimentu cù u metudu di apertura di scatula.

novu
nutizie

Quandu a scatula hè rotata per piglià l'alimentariu, hè cum'è piglià l'alimentu da a bocca di u tigru, cù una spezia di periculu d'esse inghiottitu da u tigru.

Cù stu cuncettu divertente, u pruduttu tutale diventa assai caru è umoristicu, facendu l'esperienza di u produttu tutale assai interattiva è stimulanti per i cunsumatori per cumprà.

pagina di nutizie

À Pentawards, cunniscemu persone chì osenu cambià è chì i so disinni resistanu à a prova di u tempu.Sta volta, BXL Creative hà guadagnatu di novu u premiu di cuncepimentu di imballaggio pentawards, chì ùn hè micca solu u ricunniscenza di u disignu di imballaggio di u produttu, ma ancu l'affirmazione di a forza cumpleta di BXL Creative.

nova pagina

Finu à avà, BXL Creative hà vintu un totale di 104 premii internaziunali di design.Insistemu sempre in l'uriginale cum'è l'idea guida è novu è unicu cum'è u cuncettu di disignu, rinfrescendu constantemente ogni successu è pruvendu noi stessi cù forza.

nova-pagina 1

In u futuru, BXL Creative hà da cuntinuà à innuvà, creà più prudutti cù u valore è u mercatu, è creà più valore per i nostri clienti!Cridemu!Cridemu chì BXL Creative, chì porta "elementi chinesi cù stile internaziunale", cuntinuà à scopre è creà opere più belle è cummercializabili in u vastu mare di creatività.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2021

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.