Perchè a persunalizazione di scatula di rigalu hè amata da i clienti?

Quandu a maiò parte di i clienti cumprà un pruduttu, a prima cosa chì vede ùn hè micca u pruduttu, ma l'imballu esternu;se a vostra scatula di rigalu pare inconspicuous è ordinariu, a pussibilità di esse ignorata hè alta, perchè a ghjente hà da avè un visu.Allora chì hè esattamente ciò chì hè amatu da i clienti, scopremu inseme.

1.Distribuzione di u culore è a cunciliazione: fà a pianificazione di l'imballu deve capisce ciò chì i culori sò adattati per a distribuzione, ùn mette micca nantu à a stessa carta, cumminata cù e caratteristiche di u produttu è a so propria allocazione di culore hè megliu, ùn ci sarà micca sensu di incongruenza.

2.U propiu usu di elementi: qualchi elementi sò cumunimenti usatu in imballaggio scatula rigalu pianificazione di fà u ritrattu high-grade è bella.Se l'elementi sò usati bè, ùn ponu micca solu aghjunghje punti à a stampa, ma ancu mette in risaltu u stilu di u pruduttu.

Testu 3.Clear: u testu hè una parte indispensabile di l'imballu, a maiò parte di l'infurmazioni ponu esse trasmesse direttamente à u publicu, u testu deve esse chjaru è chjaru à un sguardu, per spressione a cosa cumpleta pò esse trasmessa à i clienti. .

4.Material cun texture: quandu sta scatula hè tenuta in manu, a materia prima hè parti di u principiu, u materiale di imballaggio cù una bona texture deve esse assai populari, u pruduttu sanu hè preziosu.

5.Bona sperienza: a maiò parte di i prudutti in a scatula di rigalu, da u primu passu: apre a scatula, u principiu di una sperienza eccellente, da u principiu di l'apertu, à abbastanza un ordine, cù a curiosità per apre, bella in l'internu. apparenza di sicuru, ancu bè.

Diversi scatuli di rigalu anu a so estetica differente, e diverse personalità sceglieranu diverse stili di scatuli di rigalu, visione differente, cum'è a scatula di rigalu serà sfarente.Stile di scatula di rigalu pò avè ciò chì, cumu tutti ponu risponde à i bisogni di i clienti.


Tempu di posta: 05-novembre-2021

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.