tq (2)

Direttamente à a scena 丨 Bai Xinglong hà ignitu a Fiera di u Zuccheru è u Vinu di Chengdu, è ogni tipu di creatività hà continuatu à cresce.

tq (1)

U 7 d'aprile, l'attesa 108th National Sugar and Wine Fair Hotel Exhibition hè stata aperta in grandezza in Chengdu!A sala di mostra creativa Bai Xinglong hè avà aperta, cù idee splusive è una squadra super forte, a scena hè estremamente calda.Per l'amichi di l'imprese di vinu, questu avvenimentu ùn deve esse mancatu.

tq (2)

Quist'annu Chengdu Spring Sugar, Bai Xinglong Exhibition Hall hà cambiatu à un novu indirizzu (Sichuan Hall à u sicondu pianu di Wanda Ruihua Hotel).Cum'è un "vechju amicu" di a Fiera Naziunale di Zuccheru è Vinu, Bai Xinglong hà dimustratu un comportamentu eccezziunale in a mostra di l'hotel per parechji anni., u disignu creativo, a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia, è a consegna di u produttu sò evidenti per tutti.

tq (3)

01 A creatività straordinaria hè in a sala di mostra Bai Xinglong

U disignu intelligente vene da l'ingenuità, è l'artigianalità finale mostra l'ingenuità.

tq (4)

A sala di esibizione creativa aghjurnata da Bai Xinglong sta volta, affittendu u fascinu di u disignu di a sala di mostra d'alta qualità è di altu valore, hà assorbutu l'alta pupularità di a scena, hà criatu una collisione di pensamentu è una festa visuale di design creativo, è hà attrattu parechji visitatori. à u stand Visita è negoziate, è à u listessu tempu hannu un altu gradu di ricunniscenza per i servizii prufessiunali di casu marca Bai Xinglong, disignu criativu, è artisgianalità tecnica!

tq (5)

02 Esplora e tendenze di u mercatu è cercate l'innuvazione di marca

Sottu à a nova folla, novi abitudini, è l'ambienti di u mercatu di cunsumu cinese di novu definitu, cumu per espansione novi piste è creà una differenziazione di u produttu hè a forza determinante per a crescita cuntinua di e marche in u futuru.

In l'ultimi dui anni, a squadra di strategia di marca di Bai Xinglong hà assistitu e marche in l'industria di u vinu in parechje dimensioni per incubate, aghjurnà è rinfurzà a putenza di u produttu.L'industria di u vinu è cusì anu attrattu assai uditori per piantà.

tq (6)

Parechji amichi d'affari di marca corporativa sò ghjunti quì, è a scena era senza precedente.A squadra di strategia di marca Bai Xinglong hà scontru l'amichi cù a creatività, è era in l'area di scambiu di sperienza.Da a perspettiva di u mercatu è di a marca, avemu esploratu è interpretatu u novu sviluppu di l'industria di u vinu cù i clienti è l'amichi.Opportunità, novi tendenzi.

tq (7)

03 Focus nantu à a sala d'esposizione di prudutti di categuria cumpleta di l'industria per diventà un puntu caldu

In più di i nostri travaglii "Annual Selected", Bai Xinglong cuncintrau nantu à i travaglii creativi di tutte e categurie in l'industria, è a scena hà attiratu l'attenzione di tutta l'industria.

tq (8)

tq (9)

A tendenza di l'industria in u futuru deve esse chì e marche diventeranu più è più differenziate è i prudutti saranu più è più persunalizati.In quantu à e marche di l'impresa di vinu, u sviluppu di i prudutti culturali è creativi hè una forma di dimustrà a forza di a marca, arricchisce a connotazione culturale di a marca è stabilisce l'imaghjini di a marca.

In l'area di mostra "Cultural and Creative Boutique" di Bai Xinglong, ogni tipu di prudutti culturali è innovatori è gameplay transfruntier creati per a marca sò ancu diventati una tappa populari per tutta a sala di mostra.

tq (10)

tq (11)

I cunsumatori in a sucietà d'oghje diventanu più ghjovani, più persunalizati è più internaziunali, più attenti à a qualità di u produttu è à risponde à i bisogni individuali, ansianu prudutti più creativi, prezzi più ragiunate, è megliu sperienza di shopping è servizii.

tq (12)

I ghjovani prudutti di bevande di moda è i prudutti di e-commerce prestanu più attenzione à a persunalizazione è a moda, è à stabilisce simpatia è ligami emotivi cù i cunsumatori.L'area di mostra "New Trendy Drinks" di Bai Xinglong hè ancu più attraente, attirà parechji prupietari di marca à vene à amparà.

tq (13)

04 Avanzate in novi stili è novi materiali per rinfurzà l'esperienza di imballaggio di i prudutti

In un mercatu di l'industria chì diventa sempre più introvertitu, i principali prupietari di marca ùn solu perseguiscenu una qualità di produttu più altu, ma anu ancu esigenze estreme per l'imballaggio di u produttu.Da u disignu di l'apparenza, i materiali di imballaggio, a tecnulugia di u produttu, u funziunamentu anti-falsificazione, etc., sò tutti in u prucessu di creà u disignu di u produttu.primura priorità.tq (14)

tq (15)

L'ultime opere artighjanali di Bai Xinglong è i novi travaglii di stile permettenu di avè una doppia sperienza di sensu di a moda è di sensazione artigianale, guidandu a nova tendenza di imballaggi creativi!Sta volta, l'area di mostra "Creative New Products" di Bai Xinglong hà ancu ricevutu assai clienti è amichi per discutiri è scambià.

 tq (16)


Postu tempu: Apr-12-2023

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.