Soda Packaging Design è Branding

nutizie

Questa soda creata da BXL Creative hè piena di divertimentu, da u logò à u disignu di imballaggio à l'imaghjini di marca.

Nta l'ultimi anni, a soda hè diventata un successu in l'industria, attirà più attenzione mentre chì più è più marche si uniscenu à u mercatu.

BXL crede sempre chì un bonu pruduttu deve studià i cunsumatori è u mercatu, è solu impressionendu i cunsumatori ponu i nostri prudutti muvimenti virtuosamente.

 nutizie 2

U stratega di a marca BXL hà avutu l'ispirazione secondu a ricerca di u mercatu: a ricuperazione di l'industria di e bevande è l'aumentu di u novu cunsumu hà creatu un ambiente favurevule per a ricuperazione di soda, innova u mudellu di produttu è di marketing per creà un pruduttu chì supera u valore di l'expectativa di i cunsumatori. .Sforzate per apre u mercatu à a velocità più veloce.Per d 'altra banda, accelerà a freccia di novi prudutti, u ritmu di u sviluppu di u novu pruduttu deve esse più di i cambiamenti rapidi in u mercatu.

 nutizie 3

A squadra di strategia di marca BXL hà esploratu e caratteristiche di a marca per rializà u valore di a marca.

Prima, i strateghi di marca BXL anu miratu rapidamente à u gruppu di destinazione è analizatu in profondità e preferenze di i cunsumatori.Per creà prudutti sani per i cunsumatori è e so preferenze.

Posizionatu in u sucu mediu è high-end, i canali principali sò previsti in ristoranti, magazzini, panetterie, discoteche, bars, teatri, KA, etc., per purtà una nova sperienza diversa à i ghjovani cunsumatori.

nutizie 4

Disegnu di etichetta retro

U culore di l'etichette di l'anni 80 era simplice, principarmenti rossu, giallu è verde, è soprattuttu utilizatu l'elementu di cinta flottante.

nutizie 5

Disegnu di forma di cuntainer

U materiale di imballaggio hè una buttiglia di vetru, chì hè cunvenutu per mantene u bonu gustu, a prutezzione di l'ambiente è bella;a forma generale di a buttiglia hè alta è magre, cù una forma elevata à u collu per distinguellu da l'altri tipi di buttiglia;a parte inferiore di a buttiglia hè chjusa in l'internu, chì hè cunvenutu per afferrarà, bella è ergonomica à u stessu tempu.

nutizie 6

nutizie 7

estensione di gustu

Diversi metudi di imballaggio sò usati per e diverse esigenze di i cunsumatori, è a vostra bibita hà diverse forme di imballaggio in diversi canali di cunsumatori.

Restaurant : buttiglia di vetru

nutizie 8

Commerciu di cunvenzione è e-commerce: lattine facili da tirare

nutizie 9

 


Tempu di Postu: Mar-08-2022

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.