Strategie di Design di Packaging

1、U disignu di l'imballu deve esse assai identicu à a strategia di marca.L'imballaggio di u produttu hè assai concreto.U disignu di l'imballaggio hè a necessità di trasfurmà cuncetti strategichi in lingua visuale chì i cunsumatori ponu ricunnosce rapidamente.A strategia per i cunsumatori per ghjunghje à a marca hè u primu passu per u successu.

Strategie di Design di Packaging

2、Progettazione di imballaggi visuali differenziati di u clima hè u trasportatore di cumunicazione core di a marca, è un inseme di imballaggi di sistema visuale di marca persunalizatu hè un putente mira di vendita.A visione di imballaggio differenziata pò rinfurzà u putere di compra di i cunsumatori.A differenziazione hè riflessa in a diffarenza cù categurie / marche in competizione, a diffarenza cù menti tradiziunali.

Strategie di cuncepimentu di imballaggio (1)

3 、 Elementi chì aghjunghjenu super simboli à l'imballu I super simboli sò u martellu visuale di a marca, i super simboli sò super creatività, è i super simboli sò super putenza di vendita.L'imballu da i super ricchi hè l'imballu successu.U super simbulu pò esse un mudellu, una forma di buttiglia, o un culore chì apre novi modi.Pò rapprisintà assai l'atmosfera di a marca.

Strategie di cuncepimentu di imballaggio (2)

4 、 L'imballaggio deve esse attentu à l'esperienza di u cunsumadore.L'esperienza di u cunsumadore principia da vede u pacchettu.Da vede, toccu, apre à caccià l'articulu, tuttu u prucessu hè l'esperienza di u cunsumadore.In u prucessu di cuncepimentu di imballaggio, avemu da principià più da u puntu di vista di u cunsumadore, chì pò esse pranzu, caldu, o allegri.

Strategie di cuncepimentu di imballaggio (3)

5. Per fà u pienu usu di l'imballaggio copywriting.Quandu cuncepimentu, assai diseggiani passanu a maiò parte di a so energia in u disignu graficu, è mancanu u scopu di a scrittura.Packaging ùn hè micca solu u cumunicatore di u prezzu di a marca, o l'amplificatore di u valore di a marca, i boni slogans di publicità sò direttamente in l'umore di u populu, ponu inspirà risonanza, generà ricunniscenza di u prezzu, è eccite ​​transacciones.

6. L'imballaggio hè un spaziu di publicità assai bonu per una marca.L'imballaggio hè un puntu tensu di cuntattu trà a marca è i cunsumatori.Per i marchi chì ùn anu micca più budget di publicità, l'imballu hè un spaziu di publicità chì vale a pena aduprà.Hè un mezzu impurtante di creà un valore aghjuntu di e merchenzie, di custruisce a civiltà di a marca è di furmà l'atmosfera di a marca.Hè ancu un'arma assai utile per a cumunicazione di a marca.In u disignu, l'infurmazioni core deve esse pianificatu, è l'infurmazione primaria è secundaria hè riflessa in u layout.


Tempu di Postu: 14-Nov-2021

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.