U Festival di Primavera di questu annu hè diversu da u passatu.Cù u focu bruscu di u novu coronavirus, una guerra senza polvera hè cuminciata tranquillamente!
Per tutti, questa hè una festa speciale.Covid-19 hè in furia, influenzendu a produzzione è a vita di ogni ghjornu di ogni persona.Attualmente, l'alarma sona, u nivellu severu di cuntrollu di l'epidemie hè risuscitatu in cima.I medichi, l'Armata Populare è a Pulizzia Armata si battenu in prima linea, facendu l'epidemie cuntrullata in modu efficace.
In a battaglia contr'à u Covid-19, tutta a Cina face tuttu per superà e difficultà è dà i cuntributi dovuti à a battaglia contru l'epidemie.
Wuhan hè a prima linea, ma Shenzhen hè ancu un campu di battaglia!Finu a ora, u numeru di casi cunfirmati di covid-19 in Guangdong hà superatu 1,000, mentre chì u numeru in Shenzhen hà superatu 300.
Dopu avè intesu u rapportu di a carenza di forniture mediche per e squadre mediche in prima linea, tutti vulianu fà a so parte in a lotta contru l'epidemie.In sta guerra senza puddaru, innumerevoli staffi medichi, studienti, è babbi è mamme abbandunonu a so casa senza esitazione, luttendu in prima linea di a lotta contru l'epidemie è guardendu a vita di u populu.In fronte à una carenza di forniture mediche, avemu u duvere di furnisce un forte sustegnu à i "guerrieri" di prima linea.
Rispondendu à a situazione attuale di cuntrollu di l'epidemie in a pruvincia di Guangdong, BXL Creative hà custruitu una squadra di prevenzione covid è hà donatu 500 000 yuan in soldi à l'Associazione di Carità di u Distrettu di Shenzhen Luohu.
Luttendu covid-19, BXL Creative hè in azione!Faremu u nostru megliu per cumpiendu attivamente e nostre responsabilità suciali.In u futuru, BXL Creative hà da cuntinuà attentu à l'epidemie.Di sicuru, vinceremu sta battaglia contru à questu!
Jiayou Wuhan, jiayou China, jiayou u mondu sanu.
Tempu di post: Feb-10-2020