news2

BXL Creative Won 4 Packaging Design Awards à stu Concorsu Mobius Advertising Awards

BXL Creative hà vintu un "Premiu à i Migliori Opere" è trè "Oru" per u cuncepimentu di imballaggi in u concorsu Mobius Advertising Awards 2018, stabilendu u megliu record in 20 anni in Cina. Hè dinò l'unica impresa premiata in Asia.

Baixinglong-(1)

 

L'idea di stu disignu hè di l'edifici ligati à a vita. Imballaggi fora presentavanu a struttura di u bastimentu cù dui punti. Prima, Huanghe Lou hà a so caratteristica unica. In siconda, ci hè un dicenu cinese "A vita hè cum'è cullà e scale di un edifiziu". U pianu differente hà una visione diversa. I cuncettori rompenu a cunvenzione è creanu un simbulu super visuale invece di indulge in i dettagli. Stu disignu hè simplice ma micca simplisticu è hè elegante è misteriosu cù elementi antichi. U so nome di marca dà ancu à i clienti una bella imaginazione.

Baixinglong-(2)

Finu à oghje, avemu vintu un totale di 73 premii internaziunali di cuncepimentu. Ci hè vulsutu assai per stà nantu à a scena internaziunale. Cum'è a Cina diventa di più in più forte, u mercatu cinese diventa di più in più impurtante per più marche d'oltremare, l'elementi di a cultura cinese sò accettati è ammirati da più persone in u mondu. Cù u scopu di portà elementi di cultura cinese à u stadiu di cuncepimentu di u mondu, BXL Creative hè è serà sempre in via. 


Tempu di posta: Aug-20-2020

  • Precedente:
  • Next: