BXL Creative hà vintu u "China Patent Award" è "China Excellent Packaging Industry Award".

U 24 di dicembre di u 2020, a Cunferenza di u 40 anniversariu di a Federazione di Imballaggi di Cina, u Summit di l'Industria di l'Imballaggi 2020 in Qionghai, vede una fine di successu in Boao.

图片1

U Forum Summit di l'Industria di l'Imballaggi 2020 hà lanciatu un meraviglioso rapportu di spartera nantu à "prutezzione di l'ambiente verde, ecunumia circulare, digitalizazione, innovazione di integrazione, sviluppu sustenibile" è altre parolle calde di l'industria.

Per elogiare u 40 anniversariu di l'industria è l'imprese è l'individui chì anu attivamente innuvatu è fattu un successu eccezziunale in a nova era, a cunferenza hà tenutu una grande cerimonia di premiazione in a cena.

图片2

Questa volta, BXL Creative hà vintu u "Top 100 Cumpagnia di Imballaggi Cinesi", "Premiu per l'Eccellenza di l'Industria di l'Imballaggi in Cina", è u "Premio di Brevetti Chine".U presidente Zhao Guoyi hà vintu u "2019 Packaging Industry Outstanding Contribution Award".

图片3
图片4
Questi quattru premii sò pensati per elogiare l'unità è l'individui chì anu fattu cuntributi eccezziunali à u prugressu di l'industria di l'imballaggio, mobilizà pienamente l'entusiasmu è a creatività di i tecnichi di imballaggio, prumove u sviluppu di a scienza è a tecnulugia in l'industria di l'imballaggio, è migliurà u generale. forza è livellu di l'industria di imballaggio.

U "China Patent Award" hè sponsorizatu da l'amministrazione naziunale di a pruprietà intellettuale è l'OMPI.Hè l'unicu premiu di u guvernu in Cina chì premia specificamente i brevetti, è hè ricunnisciutu da l'OMPI.U Premiu di Brevetti Chine "si focalizeghja nantu à rinfurzà a creazione, a prutezzione è l'applicazione di i diritti di pruprietà intellettuale, prumove un sviluppu ecunomicu di alta qualità, incuragisce è elogia i patentati è l'inventori (designatori) chì anu fattu cuntributi eccezziunali à l'innuvazione tecnologica (design) è ecunomica è ecunomica. sviluppu suciale.
图片5
Quarant'anni di grandi cambiamenti testimonianu sta vista pruspera.Grazie à a China Packaging Federation per u so travagliu duru per u sviluppu sanu di l'industria di l'imballaggio.


Tempu di Postu: Feb-01-2021

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.