BXL Creative hà vintu trè iF Design Awards

Dopu trè ghjorni di intensa discussione, teste è valutazione per 7,298 entrate da 56 paesi, 78 esperti di design da 20 paesi anu sceltu i vincitori finali di u 2020 iF Design Award.

nutizie2pic1

BXL Creative hà 3 opere creative vintu u Premiu iF Design: "Tianyoude Highland Barley liquor, Private Collection Manor Tea, Bancheng Shaoguo liquor-Mingyue Collection", chì si distingue da più di 7,000 voci è hà vintu u IF Design Award.

nutizie2pic2
nutizie2pic3

IF Design Award hè statu fundatu in u 1953 è hè tenutu annu da u Forum di Disegnu Industriale di Hannover, a più antica istituzione di design industriale in Germania.Tutti i vincitori di questu annu seranu elogiati è celebrati inseme in Berlinu a sera di u 4 di maghju 2020.

nutizie2pic4

A splendida notte di design iF si terrà per a prima volta in Friedrichstadt-Palas, u palcuscenicu di l'avvenimenti più grande di u mondu.À u listessu tempu, i travaglii vincitori seranu esposti à u Café Moskau in Berlinu da u 2 à u 10 di maghju 2020. A mostra serà aperta à parechji amatori di design per visità.

nutizie2pic5

U licore d'orzu di Tianyoude Highland vene da l'ambiente ecologicu originale di Qinghai-Tibet Plateau.L'ambiente senza poluzione furnisce à Tianyoude un cuncettu di purità.U pacchettu hè stata ispirata da a tavola di foglie di l'India, è usa "una foglia" cum'è a forma per sprime l'idea ecologica è di prutezzione di l'ambiente: presentendu chì hè una spezia di licore fatta da materie prime ecologiche senza contaminazione.

nutizie2pic6

Private Collection Manor Tea hè un imballaggio di tè sviluppatu per e persone di destinazione chì amanu beie tè è raccoglie tè.U cuncettu creativu generale di u disignu di l'imballu hè sviluppatu intornu à l'idea di "tè cullatu".U tè fine piglia tempu per esse preparatu.A stampa sana mostra u bonu ambiente di u manariu di u boscu prufondu induve u tè hè cultivatu.Per questu mutivu, stu tipu di tè pò esse ottenutu solu attraversu strati di apertura, currispundenu à u cuncettu core di tè cullatu.

nutizie2pic7

U liquore Bancheng Shaoguo-Collezzione Mingyue hè urigginatu da l'attività di tematica di cuncepimentu di a prima fase di u Venus Creative Team - u puntu d'esclamazione d'oru, sperendu di sprime l'emozioni di e persone versu a natura è maravigliate di a bellezza di a natura attraversu u putere di u disignu.U Venus Creative Team hà utilizatu a purità di a luna luminosa, u celu stellatu abbagliante, a magnificenza di e muntagne è i fiumi, a prufundità di a terra, è a tenacità di a vita cum'è proposizioni per creà.À traversu strati di prufundità, anu sceltu infine sta entrata per sta cumpetizione.

nutizie2pic8

Avemu sempre cridutu chì u disignu creativo hè estremamente impurtante per i prudutti.

Finu à avà, a lista di premii di BXL Creative hè stata rinfriscata di novu.Hà vintu 66 premii internaziunali di design.Ma ùn ci fermemu micca quì.i premii sò novi spurs.I premii ùn sò micca solu un risultatu, ma un novu principiu.

BXL Creative aderiscerà sempre à a visione di "impegnatu à diventà a marca di imballaggio creativa n ° 1 di a Cina è una marca di imballaggio creativa internazionale ben cunnisciuta", superendu constantemente, lascendu i prudutti di marketing bè per via di u disignu creativo, è rende a vita megliu per via di disignu criativu.


Tempu di post: 24-dic-2020

  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Chiudi
    cuntattate a squadra creativa di bxl!

    Richiede u vostru pruduttu oghje!

    Semu felici di risponde à e vostre dumande è dumande.